REIKI

VAI VOUA CELOR CARE AVETI CHEILE IMPARATIEI, DAR NICI VOI NU INTRATI, NICI PE ALTII NU LASATI SA INTRE!

marți, 30 septembrie 2014

Revenire

Dragii mei,
Am avut o perioada lunga in care nu am mai scris pe blog. Am cautat sa ma regasesc pe mine in tot si in toate lucrurile din jurul meu. Sunt convinsa ca acest blog pana la urma va ajunge exact la cei care trebuie si au nevoie de informatiile despre el. Constat cu uimire, ca in absenta mea, blogul a ajuns la 100 000 + vizualizari pe luna ceea ce este o cifra mare. Imi doresc in continuare ca si pana acum ca lumina si informatia sa ajung acolo unde este nevoie de ele, asa ca o sa imi astern in saptamanile care urmeaza cat mai structurat detaliile despre ce am facut in ultima vreme si despre initieri si alte subiecte interesante legate de spiritualitate. Totodata imi doresc ca acest blog sa ramana simplu si practic si sa fie cheia care deschide usa divinului pt cat mai multi oameni.Va urma o perioada prospera pt toata lumea. Va multumesc si va iubesc pe fiecare in parte. Adresa mea de email noua este andreea.salagean1990@yahoo.co.uk pt cei care au nevoie de ajutor, sfaturi sau orice indrumare.

Iubire si Lumina!
Shanti

2 comentarii: